پروژه برنامه نویسی c++ در لینوکس

پیاده سازی پیشرفته ترین پروژه ها با برنامه نویسی سی پلاس پلاس. آیا نوشتن برنامه سی پلاس پلاس در ویندوز متفاوت از برنامه نویسی سی پلاس پلاس در لینوکس است؟
همانطور که می دانید زبان های برنامه نویسی خود از یک زبان دیگری به وجود آمده اند. زبان ++c نیز از زبان دیگری به نام c ناشی می شود.
زبان سی پلاس پلاس علاوه بر دارا بودن ویژگی های زبان سی، ویژگی های دیگری نیز به آن افزوده شده است. زبان ++c یک زبان میانی است و ویژگی های این سطح را به خود اختصاص داده است.

برنامه نویسی سی پلاس پلاس در لینوکس

قبل از هر چیزی برای اجرای کد نوشته شده، به کامپایلری نیاز داریم تا برنامه ی نوشته شده را کامپایل کند تا ما بتوانیم اجرای کد مربوطه را ببینیم. برای کامپایل برنامه های ++c در لینوکس کامپایلر هایی وجود دارد که می توانید هر کدام را انتخاب کنید.++g و GCC.
بعد از کامپایلر نوبت به خود برنامه سی پلاس پلاس می رسد که نصب شود. با نصب برنامه می توانیم برنامه نویسی را شروع کنیم.
برنامه نویسی ++c در لینوکش شامل مراحلی برای راه اندازی می باشد که علاقه مندان می توانند علاوه بر سفارش پروژه برنامه نویسی، آموزش برنامه نویسی در لینوکس را نیز درخواست کنند.
تفاوت های برنامه نویسی در لینوکس و ویندوز در این است که در ویندوز نسبت به لینوکس ساده تر و برای افراد مبتدی پیشنهاد می شود.
سیستم عامل لینوکس برای افراد حرفه ای مناسب تر و به دلیل امنیت بالا در لینوکس، بهترین گزینه برای برنامه نویسیان، برای پروژه نویسی است.
منبع: آرادسئو
آنچه در این مقاله می‌خوانید:

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.