برنامه نویسی نرم افزار بازی اندروید با داکیومنت

نرم افزار های بازی که برای اندروید برنامه نویسی می شوند دارای دایکومنت هم برای پروژه های دانشجویی می باشند؟
اندروید جزء آن دسته از سیستم عامل هایی است که فرد را برای انجام پروژه وسوسه می کند.
این سیستم عامل که چند سال است روی کار آمده و کاربران زیادی را به سمت خود کشیده است سبب شده که این موج برای انجام پروژه های دانشجویی هم اتفاق بیفتد و دانشجویی برا انتخاب پروژه اول پروژه اندروید را انتخاب کند.
اما در میان انواع پروژه های اندروید که مشاهده می شود ساخت نرم افزار های بازی رشد قابل توجهی دارد و دانشجویان دوست دارند بازی را برای برنامه نویسی انتخاب کنند.
بعد از مراحل انتخاب موضوع، نوشتن پروژه برنامه نویسی حال به یاد این می افتد که برای پروژه داکیومنت تهیه نماید که بتواند فردا روز از نرم افزار خود دفاع کند و بداند اصلا این همه حروف انگلیسی که با قاعده و قانون در کنار هم قرار گرفته اند برای چه می باشد.
برنامه نویسان با خود این گونه می گویند اگر بخواهیم هم پروژه را انجام دهیم و هم داکیومنت را هزینه ای کمتر را برای داکیومنت انتخاب می کنیم چون خودمان نرم افزار اندروید را نوشته ایم و می دانیم چه کرده ایم، اما اگر دیگری نوشته باشد و ما تنها بخواهیم به نوشتن داکیومنت بپردازیم هزینه بیشتر می شود زیرا وقتی جداگانه باید برای این بگذاریم که سورس نرم افزار چگونه نوشته شده است و هر قطعه کد برای چه کاری کدنویسی شده است.


منبع: آرادسئو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.