انجام پروژه های دانشجویی برنامه نویسی اسمبلی

انجام بهترین پروژه های دانشجویی زبان برنامه نوسی اسمبلی در شیراز. آیا با زبان اسمبلی آشنایی دارید؟ آیا کاربرد های برنامه نویسی اسمبلی را می شناسید؟
زبان های برنامه نویسی در تقسیم بندی های مختلف به سه بخش تقسیم می شوند. زبان های سطح بالا، که همان برنامه نویسی هایی هستند که خوانایی بالایی دارند و به زبان محاوره نزدیک هستند. زبان های سطح میانی، که هم به زبان محاوره و هم به زبان ماشین نزدیک هستند. و بخش سوم زبان های سطح پایین، که به زبان ماشین نزدیک هستند و زبان برنامه نویسی اسمبلی هم جزو دسته ی سوم می باشد، یعنی یک زبان سطح پایین است.

کاربرد های زبان اسمبلی

دانشجویانی که می خواهند جزئیات پردازنده را خوب متوجه شوند باید زبان اسمبلی را بهتر یاد بگیرند.
حافظه به قسمت هایی تقسیم می شود که به هر کدام از آن ها سگمنت گفته می شود، بدین معنی که حافظه از چندین سگمنت به وجود آمده است.

سگمنت ها انواع مختلفی دارند:

سگمنت داده
سگمنت کد
سگمنت اضافی
سگمنت پشته
برای برنامه نویسی با اسمبلی به این سگمنت ها نیاز داریم، یعنی به طور کلی برنامه ها به این سگمنت ها نیاز دارند، زیرا هر اطلاعاتی که در برنامه وجود دارد در قسمت مخصوص خود در سگمنت مربوطه قرار می گیرد .به طور مثال در سگمنت داده، داده های برنامه قرار می گیرد؛ و در سگمنت کد، کد های مربوط به برنامه قرار می گیرند.
گفتنی است برای برنامه نویسی با اسمبلی، به ثبات های موجود در پردازنده نیز نیاز داریم زیرا با این ثبات هاست که ما برنامه نویسی انجام می دهیم که هر کدام از ثبات ها نیز کار مخصوص به خود را دارند.
خلاصه برای تولید یک برنامه ی اسمبلی به تمام این مواردی که گفته شد نیاز هست.
کاربرد هایی که زبان اسمبلی دارد می توان به برنامه نویسی در سخت افزار ها، ماشین آلات و قسمت هایی از سیستم عامل اشاره کرد. و همچنین به دلیل متنی بودن آن سرعت اجرای برنامه ها هم زیاد می باشد.
برای سفارش پروژه های خود می توانید به سایت آراد سئو مراجعه کنید تا راهنمایی های لازم توسط کارشناسان ارائه شود.
منبع: آرادسئو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.