استفاده از لباس ورزشی برای انجام حرکات جذاب ورزش

ورزشکاران و زنان به دلایل خاصی از لباس‌های خاصی استفاده می‌کنند که شامل آزادی حرکت، محافظت فیزیکی از بدن، شناسایی شخصی، اهداف افزایش عملکرد، راحتی و همچنین مد می‌شود (بارتون، 2015).

لباس ورزشی در درجه اول به عنوان پوشاک ساخته شده برای مشارکت ورزشی تعریف می شود، مبل راحتی ایتالیایی  با این حال به نظر می رسد در حال حاضر روند رو به رشد مصرف کنندگانی که این لباس ها را به عنوان لباس های معمولی برای فعالیت های روزمره می پوشند، وجود دارد.

ارتباط بین لباس ورزشی و مد به تدریج تفاوت بین لباس های ورزشی فعال و اوقات فراغت را پنهان می کند. به‌ویژه زنان تمایل خود را به لباس‌های ورزشی مد روز با تأکید بیشتر بر تطبیق‌پذیری، راحتی، مد، راحتی و جذابیت سبک نشان داده‌اند.

این من را به این سوال سوق می دهد که آیا پوشاک مد با به خطر انداختن کیفیت بهبود عملکرد لباس هایی که صرفاً از نظر زیبایی شناختی دلپذیر هستند با بازارهای لباس ورزشی صنعت رقابت می کند یا خیر.

در این مورد توضیح می دهد که مصرف کنندگان مایلند قیمت های بالاتری برای پوشاک با ارزش زیبایی شناختی بالا بدون توجه به ارزش عملکردی پایین بپردازند.

لباس

کو و همکاران (2012) با ارزش مد و کیفیت مصرف کنندگان موافق است، گوشواره طلا سفید با این حال استدلال می کند که آنها مایل به پرداخت بهای بالایی برای چیزی جدید و نوآور نیستند.

به این بیانیه در رابطه با لباس های ورزشی با مصرف کنندگان زن اضافه می کنند که جنبه های زیبایی شناختی مانند ویژگی های سبک و برند ضروری تر از جنبه های عملکردی مانند راحتی و سایر ویژگی های افزایش دهنده عملکرد فیزیکی است. به طور مشابه (اکما و همکاران، 1990) در مورد ارزیابی رفتار خرید در پوشاک زنان گزارش می دهد.

سبک به عنوان مهمتر در تعیین رد یا پذیرش لباس انتخاب شد. مانکن لباس به نظر می رسد یک معیار بصری بیشترین تأثیر را بر انتخاب پوشاک مانند توانایی مد یا محبوبیت، جذابیت زیبایی شناختی و ابراز وجود دارد (اکما و همکاران، 1990).

اگرچه به نظر می‌رسد در مورد قیمت‌گذاری خرده‌فروشی اختلاف نظر وجود دارد، لباس ورزشی زنانه دیجی کالا اکثر مطالعات تحقیقاتی نشان می‌دهند که تاکید زیادی بر ظاهر زیبایی‌شناختی وجود دارد.

لباس های ورزشی از طریق تغییرات اجتماعی قابل توجهی که منجر به افزایش زمان برای اوقات فراغت و درآمد قابل تصرف بیشتر شده است، تکامل یافته است.

  • منابع:
    1. Fashion And Sportswear
  • تبلیغات: 
    1. طلای خالص معادن جهان
    2. زالو برای درمان بیماری های خاص
    3. آجیل فروشی که یک شبه راه صد ساله را پیمود.
    4. فروش مکمل بنزین کاربراتور

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.